Friday, September 9, 2011

whhoppsy, lupe... Meet my Ally....

his name is Ally


hey, guys lupe pulak nak update news baru kan...bukan nak belagak tp nak show off je...hehe for those yg tak tau this is my new car his name is Ally, today is his 14 days he officially became mine...hehee poyo tak...

if nak recall my last entry on new years resolutions, mmg la over sgt kn kan sbb i wish for a Honda Civic/City kn...tp what the hell kan ni je yg mampu setakan ini...klu mampu next time tukar Bently teros... :D

 so pade siape yg penah pandang rendah pade my last kerete so pandang la kereta baru ni pulak ye..hehehe so menu makan sejak ade kerete baru ni ye lah 'makan angin' je la..uhhuu ikat perot...


cc: kartika malini, it is time to say goodbye to my flinstone..huhu




3 comments:

  1. kete baru da yazid..nk tumpg naek..hehe..alza ke ni?

    ReplyDelete
  2. wow! bestnye! jom g ronggeng singapore! banyak space boleh masuk tu. haha

    ReplyDelete